שינוים בתקופת הבחינות בעקבות מבצע “צוק איתן”

שלום חברות וחברים,

 כמוכם נוכחנו לגלות באופן מפתיע על השינויים שהנהלת האוניברסיטה החליטה לבצע בתקופת הבחינות, בתיאום עם אגודת הסטודנטים בלבד.

לצערנו, ההחלטות התקבלו בלא דין ודברים עמנו, על אף פניותינו בנושא, והוחלט להחיל שינויים בעלי השלכות מרחיקות לכת על ציבור חברי הארגון, הכוללים דרישות לעבודה נוספת ו/או לאחר תום תקופת ההעסקה.

אנו מקווים שניכנס בהקדם לדין ודברים בנושאים אלו עם גורמי ההנהלה הרלוונטים כדי למצוא מתווה ראוי לשינויים שיחולו בעת החזרה לשגרה.

 במהלך היממה האחרונה קיבלנו פניות רבות, חלקן זועמות, בנוגע להחלטות שהתקבלו וברצוננו להדגיש שכל עוד אין הסכמות עם ארגון הסגל האקדמי הזוטר בנושא, אינכם/ן נדרשים לעבודה נוספת, דוגמת כתיבת מועדי בחינות נוספים, או בדיקת מבחנים לאחר ה-30.9.

 ביום ד’ נכחה ענת לובזנס, מזכ”ל הארגון, בכנסת בדיון בועדת החינוך והספורט שהוקדש להתאמות ושינויים אקדמיים בעקבות מבצע “צוק איתן”, והתבקשה לעדכן את הועדה בטיפול בהשלכות המבצע על חברי/ות הסגל ועבודתם.

 אנו פועלים בכל הערוצים כדי לקדם את האינטרס שלכם, חברי וחברות הסגל, גם בזמנים קשים אלו.

פנו אלינו בכל מקרה בו זכויותיכם/ן נפגעו בעקבות ההחלטות שהתקבלו. נשמח לסייע בכל פניה.

 

עקב הצרכים הרבים העולים בעקבות הימשכות הלחימה באזורנו והשלכותיה על העבודה והלימודים וכן על מנת לקדם טיפול בנושאים רבים העומדים על הפרק, אנו מזמינים אתכם/ן לתת כתף ולהירתם לעשייה בארגון, בדגש על טיפול בסוגיות הנוגעות למלגות ולהשלמות לאחר החזרה ללימודים ועבודה. להצטרפות אנא פנו בהקדם לענת במייל האישי – [email protected].

 

לצד זאת, אנחנו שמחים לעדכן כי לאחר דיונים ממושכים, נחתם הסכמה לגבי אופן תשלום התוספת השנייה לעוזרי הוראה, בהמשך להסכם הקיבוצי משנת 2012. התוספת נועדה להקטין את פערי השכר בין אסיסטנטים ועוזרי הוראה: מחד שכר עוזרי ההוראה יועלה, ומאידך, ינתן תמריץ להעסקה מוגברת של דוקטורנטים.

עוזרי ההוראה יקבלו תוספת של 8% בממוצע, בהתאם למספר סטודנטים רשומים ולמספר שעות הוראה. פירוט ישלח במייל נפרד לעוזרי ההוראה בימים הקרובים.

אנו מודים לאגף תקציבים ואגף משאבי אנוש על המאמצים הרבים שנעשו ליישום ההסכם.

 

שלכם/ן ובשבילכם/ן,

ארגון הסגל האקדמי הזוטר

www.zutar.org

https://www.facebook.com/ZutarBGU